أسرة الشهيد العظيم فيلوباتير مرقوريوس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أسرة الشهيد العظيم فيلوباتير مرقوريوس

منتدي أسرة الشهيد العظيم فيلوباتير مرقوريوسFMF

الرئيسيةMyFMFبحـثأحدث الصورالتسجيلدخول

مرحباً بك في منتدي أسرة الشهيد العظيم فيلوباتير مرقوريوس    

myFMF
المسيح قام .......أسرة فيلوباتير......بالحقيقة قام

Welcome to St. Filopater Marcourious Family 's Forum 

myFMF

احد معجزات من شهداء نجع حمادى

كاتب الموضوعرسالة
abanop top

احد معجزات من شهداء نجع حمادى Empty
مُساهمةموضوع: احد معجزات من شهداء نجع حمادى   احد معجزات من شهداء نجع حمادى I_icon_minitimeالأحد مارس 07, 2010 5:24 pm

اول معجزة للشهيد ابانوب كمال

روى هذه القصة احد الاشخاص يقول
الحقيقة النهاردة هاحكى لكم عن معجزة كبيرة جدا عملها معايا الشهيد ابانوب الجديد وده الاسم اللى سميتوه لحبيبى ابانوب اللى استشهد فى نجع حمادى وعلى فكرة انا من اول ما شفت صورته من اول يوم حبيته زى ابنى ربنا يعزى اهله
المهم انا هنا فى امريكا وعندى مطعم والايكونوميك مش كويس وصعب اوى والمبيعات قليلة اوى وطبعا هنا ده صعب اوى علشان الالتزامات اللى بالالاف اللى لازم تدفع كل شهر المهم امبارح السبت لغاية الساعة 12 ونص مكانش فيه ولا زبون والمفروض عندنا ان من قبل الساعة 11 يجى زباين علشان ده اسمه وقت الغدا وهو ده اهم وقت ممكن نعمل فيه مبيعات فتحت الايميل وشفت صورة حبيبى ابانوب وبصيت عليه اوى انا ومراتى وقلت لها شايفه كان جميل ازاى يا بخته دلوقتى هو شهيد واخد اكاليل عند ربنا وكلمته فى الصورة وقلت له يا ابانوب الجديد يا صعيدى يا شهيد الرب القدوس يا قديس اشفع فيا علشان ربنا يرزقتا وفعلا يدوب قلت الكلمتين دول ولاقيت الكاستومرز جاهم وحققنا فى اليوم ده اكبر ايراد حصل خلال شهرين تقريبا
ياه صحيح شهداء نجع حمادى دول قديسين وطلبت منه هو واخواته اللى استشهدوا معاه يتشفعوا فينا ويطلبوا عنا قدام ربنا على فكره انا بحبهم كلهم بس ابانوب عندى حاجه تانى خالص
ربنا يعزى كل الاهالى اللى اولادهم استشهدوا ويا بختهم استحقوا يموتوا على اسم المسيح واهلهم بقى ليهم شفعاء كبار اوى عند ربنا
http://www.myfmf.com.cc

احد معجزات من شهداء نجع حمادى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» من معجزات القديسه العفيفه دميانه
» الشهيد شورة راعى الغنم "من شهداء أخميم"
» فيلم "نهر العطايا" معجزات البابا كيرلس